Sunday, July 13, 2008

Newsquake


Praise Jah

Wailers tuleb Tallinna,.. see juhtub 22. augustil ja sellest saab selle suve parim üritus, yeah! Internetis http://www.melu.ee/index.php?id=3847 öeldakse, et kahjuks on Bob Marley pilve peal ja ei tule Tallinna. Mina küll nii kindel poleks, et ta pilve peal on. Ma arvan, et Bob'i hing on ikka oma bändiga. Kusjuures selle peale, kui öeldakse, et uus solist on nii Bob'i häälega, et teda ta pojaks lausa peetakse, siis tekib minul hoopis teine mõte.. Võibolla see näitabki, et hea sõber on ikka nendega. Vaatab, et ikka kõik endistviisi tasemel oleks.

Minu jaoks on see üritus küll peaaegu sama tähtis, nagu tuleks jumal Bob ise külla. Neile, kes ei ole sellega tuttavad, miks ma Bob'i jumalaks nimetan, ütleks, et Seda ei tasu võtta tegelikult religiooniga seotult. Ei, ma ei loo siin mingit veidrat friik-rastafarianismi. Mina olen ikka omamoodi pagan. Asi on hoopis selles, et minu jaoks olid mõned bändid/lauljad nii erilised, et nad ületasid kaugelt legendi taseme. Paar tegiat on selliseid isegi veel elus. Igaljuhul on nende oskused, sõnum või ma ei tea, miski muu, nii eriline, et nad väärisid kõrgeimat kohta, mis üldse võimalik.. kohta minu pisikeses muusikute Pantheonis.

No comments: