Sunday, February 28, 2010

Photos

Before next entry just a notice that you can find photos of our Kenya adventure at my orkut site.. slowly I upload more and more of these there. You can find a link on the sidebar here in my blog. Also there are few photos at my deviantart site. These are the ones I have really made by myself.. with the cameras of others as my own camera was stolen in our first days in Eldoret. No biggie, but it means that my photos will be quite rare, but I hope that also better. Read about the real action from the next blog entry. And yes, also the link to my DA site should be here on the sidebar.

Enne järgmist sissekannet lihtsalt väike teadaanne, et pilte meie Keenia seiklustest võite leida nüüd mu orkuti lehelt. Aeglaselt lisan ma neid aina juurde. Olge kannatlikud. Lingi õigesse kohta võite leida siit samast blogi küljejoonelt. Ka mu deviantarti leht kannab mõnda fotot, mille ma olen tõesti ise teinud.. teiste aparaatidega, sest mu enda oma varastati esimeste päevade jooksul ära. Aga pole hullu.. see tähendab vaid seda, et mu enda fotod on üpris haruldased, aga loodetavasti ka tavalisest paremad. Sellest fotoka varastamise põhiaktsioonist saate järgmisest blogi sissekandest lugeda. Ja loomulikult peab veel lisama, et ka link mu DA lehele peaks siin olemas olema.

Swahili words/Suahiili keele sõnavara:
Sawa - ok

1 comment:

Anonymous said...

Jah, ilmselt nii see on